האהבה הגדולה שלנו לעיצוב, אומנות, סביבה, בישול ואירוח, הצטרפה לה יחד ליצירת הגלריה שלנו.
הגלריה נפתחת בכל שישי, 9:00-13:00, עם שלל דברים יפים לבית ומתנות מקוריות, עבודת יד של יוצרות ויוצרים מקרוב ומרחוק ושל פרויקטים חברתיים מרגשים, הכל מחומרים טבעיים/מתכלים/ממוחזרים. כל זה בליווי מוזיקה טובה, קפה, מאפים ועוגות מעשה ידינו.
בנוסף יחכו לכם.ן ערכות הDIY שלנו, לעבודה אצלנו בחצר או אצלכם בבית.
נתראה בגלריה!