m

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין - הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג'יבריש - ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות - של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו' - במקום הטקסט האמיתי הסופי - עד שיהיה טקסט אמיתי.

עדכונים אחרונים
עקוב אחרינו
GO UP

אירוע ליל כוכבים באוגוסט

אירועי תצפיות כוכבים מטר מטאורים ועוד – בפארק אגם ירוחם.

האירוע יכלול תצפית טלסקופים, הדרכת כיפת שמיים, משחק מודל מערכת השמש והטסת רקטות, הפעלות חוץ חווייתיות והשכרת אופניים, סיורי עקרבים, מופע ג'אגלינג ,סדנאות ג'אגלינג, מאהל בדואי לאירוח תה ופיתה, מתחם אוכל ושתייה.

עלות השתתפות באירוע: 40 (מעל גיל 3)

אירועי לילות כוכבים יכללו גם אפשרות לינה באגם (במתחם החורשה) ללא עלות נוספת.

להרשמה >> https://www.fee.co.il/yrstars2020

(צילום התמונה: אור אלכסנברג).


בירוחם ובסביבתה מתוכננות מספר פעילויות בתקופת מטר המטאורים וצפייה בכוכבי הלכת, בשיתוף פעולה של המועצה המקומית, מתנ"ס ירוחם, קק"ל וכמובן תיירנים רבים, בהם גוף האסטרונומיה שהוקם בירוחם לפני מספר שנים – "שירת הכוכבים". מהיום כבר לא צריך להדרים רחוק כדי ליהנות משמיים זרועי כוכבים. קפיצה קטנה לנגב המזרחי והשמיים יקרצו לכם בקסם שלא יישכח.

ביום חמישי ה-13.8.20 תתקיים פעילות לכל המשפחה. המשתתפים יגלו את המסתורין שיש לשמיים להציע בארבעה מתחמי אסטרונומיה משולבים – מודל ענק של מערכת השמש, עם עשרות אלמנטים מדהימים ומפתיעים, צפייה בטלסקופים מקצועיים, דרכם המשתתפים יביטו בגרמי השמיים, שבתאי על טבעותיו המרהיבות, מכתשי הירח, ירחי צדק, גרמי שמיים עמוקים. – גלקסיות, ערפיליות, צבירי כוכבים וכוכבים כפולים.

בנוסף יתקיימו הדרכות והיכרות עם מפת השמיים, קבוצות ושמות הכוכבים, כיצד מזהים את כוכב הצפון, גלגל המזלות, עם אלומות לייזר שכמעט נוגעים בכוכבים, בתוספת הסברים מדעיים וסיפורים מרתקים על עולם האסטרונומיה. במקום גם תהיה פינת הפעלה ומתחם משחקים אסטרונומיים לילדים.

במקום יתקיימו פעילויות נוספות, סיורי עקרבים, הפעלות לילדים, יצירה אסטרונומית לילדים, מופעי אש, מכירת אוכל מקומי ועוד ועוד…

 

השמיים בירוחם מחכים לכם!