m

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין - הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג'יבריש - ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות - של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו' - במקום הטקסט האמיתי הסופי - עד שיהיה טקסט אמיתי.

עדכונים אחרונים
עקוב אחרינו
GO UP

ההר הלבן

Price
Scroll down

ההר הלבן

per person

ההר הלבן

להישאר בעיירה אבל להרגיש את הטבע.
ההר נמצא ממש בגבול העיירה, בקצה שכונת נווה העמק. באביב יש פה פריחה מדהימה של צבעונים ויש מי שמספר אפילו על כמה פרחי אירוס ירוחם שנדדו לכאן. גם אם לא באתם באביב אפשר ליהנות מהתצפית, מריצה יחפה על המורדות הרכים של הגבעה ומהקסם הזה של הר ורוח ונוף ממש שני צעדים מהרחוב.
כדי להגיע אל ההר, פשוט חונים ברחוב הדקל, מול מספר 181. הכיף כאן הוא שאפשר לעלות אל ההר מכל כיוון שרק תבחרו, ממליצים לכם לשוטט קצת ולבחור את הכיוון הכי נוח בעצמכם.
אז איך ההר הזה הגיע לפה? ההר הלבן מיוחד בכך שהוא הר משאר, שזה בעצם אומר שהוא נשאר כאן לבדו מרמה גבוהה שכיסתה את כל האיזור. יש הרים שנוצרים מלחץ חזק שיוצר קימוט ומרים אותם מעל הסביבה, ויש הרים שפשוט כל הסביבה שלידם נסחפה לאט לאט עד שהם נותרו לבדם כגבעה בודדת בנוף. כשתעלו לגבעה תרגישו את הסלע הרך שבעצם נסחף ונשטף מכל האיזור חוץ מהנקודה שאתם עליה. אז למה דווקא כאן נשאר הר? אז האמת היא שלא רק כאן, הר שקד (קישור) שנמצא בדיוק בצד השני של העיירה הוא ה``תאום`` של ההר הלבן וגם הוא נוצר באותה צורה. למעשה אף אחד לא יודע בדיוק למה ההר נשאר כאן ולא במקום אחר, אבל יכול להיות שהוא פשוט הרגיש שכאן בירוחם, זה המקום הנכון בשבילו. מאיפה מתחילים? רחוב הדקל 181
כמה זמן? מרחק מהרכב – 3 דקות. מומלץ לבילוי של כשעה
כמה הולכים? 200 מ'
מתי לבוא? כל השנה